World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI

Forum Jak zacząć Panel gracza Blog
Wróć   World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI > ENNUI - ForumWoW > Świat gry



Odpowiedz
 
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
REKLAMA

stare 05-21-2010, 20:12   aaa#11 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 1
patka is on a distinguished road
Domyślnie

Pisze z konta żony ale nie chce mi się prze logować, co do warków to mam pytanie bo zawsze mi sie wydawał że expienie to w arms lub fury a tu na forum znalazłem taki oto bulid nie wiem czy z 3.0.9 będzie tak skuteczny na 3.3.3a ale przecież dużo się nie zmieniło a nei tylko na tym forum poczytałem że ten bulid wymiata bo można nim zajefajnie expic a także tankować w instach. Co wy na to a Jeżeli jest dobry to jak nim grać bo pewne pomysły chodzą mi po głowie ale chciałbym usłyszeć bardziej ogranych graczy

oto bulid:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

patka jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-21-2010, 20:21   aaa#12 (permalink)
Scout
Challenger
 
Avatar Krower
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 14
Krower
Thumbs up

Cytat:
Napisał zamszyq Zobacz post
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie


o takie ło xO
o kufa faktycznie o tym nie pomyslalem i nawet tego nie sprawdzilem, bo sie nie spodziewalem ;p

Zamsz KUKS


///PATKA
No jak dla mnie to ten build to do tanka jak znalazl, nigdy w Prot nie exiplem i chyba nie mam zamiaru, jednak duzo sie na forach gadalo o grindowaniu warkiem wiec jesli zbierzesz troche mobow na klate to byc moze byc moze, nie wiem nie neguje i nie popieram warto zobaczyc.... Ale przeciez z patchem chyba 3.3.2 to na arenki zaczeli wbijac Prot Warkowie wiec kto wie...
Napewo tankowac w tym bedziesz ;p bedzie 80 lvl cap zrobisz sprobujesz i powiesz co wyszlo.

Ostatnio edytowane przez Krower ; 05-21-2010 o 20:27
Krower jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-21-2010, 20:58   aaa#13 (permalink)
Scout
Challenger
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 12
szafirek is on a distinguished road
Domyślnie

Co do postu aDooma
Istnieje coś takiego jak soft cap i hard cap, dla zainteresowanych można sobie 'wygooglać' i dowiedzieć się co i jak I oba te capy były uzywane w roznych 'sytuacjach' zarówno w PvE i PvP
szafirek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-21-2010, 21:03   aaa#14 (permalink)
Stone Guard
Rival
 
Avatar Majeq
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Skąd: Koszalin
Postów: 21
Majeq is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Robiac prot build mozna expic wylacznie w jeden sposob -> random 5m.

Cytat:
Napisał Krower Zobacz post
Ale przeciez z patchem chyba 3.3.2 to na arenki zaczeli wbijac Prot Warkowie wiec kto wie...
Teraz za duzo w procie na arenach nie zrobisz. Blizzard powoli zaczyna go nerfic (poczytaj od 3.0.9 do 3.3.3 patch note'y)

Cytat:
Napisał finito Zobacz post
a poza tym dalem taki build gdyż w batlle nie lubie grac wole berseker stance Pumpel itp a bez pumpela na casterow nie ma co ;'p no chyba ze woltku jest w batlle xd
W takim razie na 100% nic ciekawego nie ugrasz, teraz warrior = non-stop battle stance, + czasami berserker stance ( glownie zeby moc uzyc intercepta)
Majeq jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-21-2010, 22:49   aaa#15 (permalink)
Scout
Challenger
 
Avatar Krower
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 14
Krower
Domyślnie

[QUOTE=Majeq;242242]Robiac prot build mozna expic wylacznie w jeden sposob -> random 5m.



Teraz za duzo w procie na arenach nie zrobisz. Blizzard powoli zaczyna go nerfic (poczytaj od 3.0.9 do 3.3.3 patch note'y)

No ja napisalem "chyba" bo nie wiedzialem dokladnie co i jak kiedy bylo w wiem, ze bylo, no i jak nerfia to niech nerfia jak "zle dziala".


A co do tych "soft capow" i innych to narazie wogole ArP nie dziala na Avalonie przynajmniej na PTR nie dzialal wiec ladowanie w ArP to strata statow ale kto wie jeszcze do soboty troche czasu...
Krower jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-22-2010, 05:56   aaa#16 (permalink)
Senior Sergeant
Challenger
 
Avatar C_man
 
Zarejestrowany: Aug 2007
Skąd: Pomorze
Postów: 1
C_man is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Prot pvp zwalili w jakimś patchu 3.2.x lub 3.3.x chodzi dokładnie o talent Warbringer, który daje możliwość używania każdego rodzaju szarży w defensive stance. Dodatkowo każda szarża uzyta z tym talentem wyciągała wara ze wszelkich unieruchomień takich jak roty np. (obecnie tylko intercept wciąga z tego rodzaju cc). Minusem do pvp w prot jest też zmienione działanie imp Revange które już nie daje stuna :/

Pewnie znalazło by się tego więcej ale po co się komu nad tym rozpisywać teraz prot jest do PvE, przynajmniej blizz tak tym stara się kierować.
C_man jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-22-2010, 13:49   aaa#17 (permalink)
Senior Sergeant
Challenger
 
Avatar finito
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Wołomin
Postów: 24
finito is an unknown quantity at this point
Domyślnie

co do berseker stance to głupie przyzwyczajenie z gry na avku ;D w woltku się zmieni .
Jednak miałem rację że warek może zdejmować bubla czy tam ice blocka nie pamiętam jak się ten spell wabił shateret throw czy coś takiego ...
finito jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-22-2010, 14:11   aaa#18 (permalink)
Scout
Challenger
 
Zarejestrowany: May 2010
Postów: 12
szafirek is on a distinguished road
Domyślnie

Ice blocka tym się da zdjąć? ;o
Btw, Ty reflecta nie uzywasz? ;o
szafirek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-22-2010, 14:16   aaa#19 (permalink)
Senior Sergeant
Challenger
 
Avatar finito
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Skąd: Wołomin
Postów: 24
finito is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Cytat:
Napisał szafirek Zobacz post
Ice blocka tym się da zdjąć? ;o
Btw, Ty reflecta nie uzywasz? ;o
dokładnie nazywa się shattering throw nie chce mi się szukać . na filmiku tez pokazane jest
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

. btw co ma do tego reflect ;O
finito jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-22-2010, 15:56   aaa#20 (permalink)
Scout
Challenger
 
Avatar Krower
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 14
Krower
Domyślnie

"Shattering Throw"-
"Throws your weapon at the enemy causing
[12 + AP * 0.50] damage (based on attack power),
reducing the armor on the target by 20% for 10 sec or removing any invulnerabilities."

Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie



oki zgadza sie ale juz byla o tym mowa wiec mozna to zakonczyc, TAK jest taki skill jednak:
"By Seasons on (Patch 3.2.2)
Never seen it happen. The shield remains for the full duration of the normal spell after being hit with Shattering Throw."

Jak widac nie wychodzi "zawsze" ;p

Ja nie wiem jak mozna ciagle w Battle Stance siedziec przeciez w Berserku masz "Pummela" dodatkowo "Intercepta" i WW no przeciez nie ebdzie sie stalo i czekalo az CD z MSa zejdzie albo z LoLStorma (czyt. Bladestorm) ;]
No tak jest talent umozliwiajac uzywanie "Charge" w combacie ale zwieksza CD do 20 sec.

Trzeba Stance Dance tak jak w TBC tylko moze troszke mniej. ;p
Krower jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Temat główny rogue Wiera Świat gry 30 06-26-2015 14:08
Temat główny priestów Wiera Świat gry 9 05-14-2015 09:39
Temat główny shamanów Wiera Świat gry 13 04-20-2015 12:08
Temat główny druidów Wiera Świat gry 14 09-19-2011 18:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora. TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking.
Page generated in 0.95942 seconds with 9 queries