World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI

Forum Jak zacząć Panel gracza Blog
Wróć   World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI > World of Warcraft > Forum Klasowe > Mage



Odpowiedz
 
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
REKLAMA

stare 06-02-2007, 16:11   aaa#11 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: ns-nwsk
Postów: 0
DIABLO_pl
Domyślnie Jaki mag jest fajniejszy?

najlepszy gnom dla maga
DIABLO_pl jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 10-16-2008, 20:05   aaa#12 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: Apr 2008
Postów: 0
czolgista89
Domyślnie Re: Jaki mag jest fajniejszy?

Popieram
czolgista89 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 03-23-2009, 19:12   aaa#13 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 0
Shadow2593
Domyślnie Re: Jaki mag jest fajniejszy?

Osobiście jestem za Draeneiem
Sam mam dobrego Draeneia i jestem z niego bardzo zadowolony!
Questy są łatwe, łatwo zdobywa się expointy, po prostu miodzio!
Shadow2593 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 04-01-2009, 12:41   aaa#14 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 0
Maciejs944
Domyślnie Re: Jaki mag jest fajniejszy?

OK...to że gnom dla maga jest najlepszy to już wiem-a po stronie Hordy?ktoś tam wyśmiał trolla jako maga ale mnie się strasznie ta rasa podoba i stąd moje pytanie-Czy troll może być magiem?Wiem również że UD jest bardzo dobry..
Maciejs944 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-06-2009, 20:50   aaa#15 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: Jun 2008
Postów: 0
Nenya
Domyślnie Re: Jaki mag jest fajniejszy?

Może być, rasa ma drugorzędne znaczenie, (jakieś tam ma) liczysz się ty i twoje szybkie palce :P Osobiście Draneiem i Trollem nie mógł bym grac 2 metry wzrostu, tak jakoś nie dynamicznie, w ally Gnom (szczęście że nigdy nie gram w ally :P ) a w hordzie undead, Bloodelf mi nie pasuje jakiś taki jak dziewczynka, ale ktoś powie że undead to śmierdzący trup, gusta są różne. Jak Ci się podoba bierz.
Nenya jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-22-2009, 17:18   aaa#16 (permalink)
Stone Guard
Rival
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Skąd: Avalon
Postów: 0
Seleukos is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Sam grałem Magiem Humanem i Gnomem, ze względu na dodatkowe bonusy i jakość gry bardziej polecam Gnoma jako maga, ale najlepiej samemu zdecydować, kierować się głosem serca jak to ktoś kiedyś pięknie powiedział , w Hordzie polecam Trolla.
Seleukos jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-17-2009, 17:30   aaa#17 (permalink)
Explorer
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 1
mnich101 is on a distinguished road
Domyślnie

A ja gram gnomem magiem fajne bonusy i ten skill to uciekania z pulapek... to jest to... xd
wyglad tez ma nawet fajny i + jest taki ze maly i w wiekszym zamieszaniu go nie widac, jezeli kierujesz sie wygladem to human/gnome/dreanei ale to juz twoje zdanie
mnich101 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-17-2009, 17:44   aaa#18 (permalink)
Lieutenant General
Duelist
 
Zarejestrowany: Nov 2007
Postów: 8
Ehitana has a little shameless behaviour in the past
Domyślnie

Go gnome or go home.
Ehitana jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-17-2009, 18:44   aaa#19 (permalink)
Sergeant
Challenger
 
Zarejestrowany: Nov 2008
Skąd: Myślenice
Postów: 6
GlobusiK is an unknown quantity at this point
Wyślij wiadomośc poprzez ICQ do GlobusiK Wyślij wiadomość poprzez Skype™ do GlobusiK
Domyślnie

archeolodzy looknijcie na date
GlobusiK jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-17-2009, 21:30   aaa#20 (permalink)
Stone Guard
Rival
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Postów: 0
PiguKK
Domyślnie

Cytat:
Napisał Umrzyj Zobacz post
fajna fajna tylko zeby jeszcze co poziom ilosc hp w spelu sie zwiekszala...
no i sie zwieksza ..
PiguKK jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Jaki jest najlepszy build dla warriora tanka? BaKa_PL Warrior 3 03-04-2008 22:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora. TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking.
Page generated in 0.08357 seconds with 9 queries