World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI

Forum Jak zacząć Panel gracza Blog
Wróć   World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI > World of Warcraft > Cataclysm



Odpowiedz
 
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
REKLAMA

stare 06-18-2010, 08:41   aaa#1 (permalink)
Champion
Rival
 
Zarejestrowany: May 2009
Postów: 33
Siostra is on a distinguished road
Domyślnie Twórcy World of Warcraft o Cataclysm

Po informacjach jakie pojawiły się po ostatnim Press Tour, twórcy World of Warcraft postanowili rozwiać wiele wątpliwości i podjąć kilka wątków związanych ze zmianami jakie zostaną wprowadzone w najnowszym dodatku.
Na samym początku chcieliśmy zwrócić uwagę na posty związane z usunięciem z Cataclysm Path of the Titans. Dlaczego Blizzardpostanowił porzucić ten element? Czy ma to związek z naciskami na szybkie wydanie dodatku? Oto co miał do powiedzenia w tejkwestii Ghostcrawler i Bornakk.
Cytat:
Usunięcie Path of the Titans nie opóźni wydania Cataclysm. Nie można bowiem opóźnić czegoś, czego data premiery nie została jeszcze ustalona. W czasie tworzenia go, doszliśmy do wniosku że system ten staje się zbyt skomplikowany, a kiedy postanowiliśmy go nieco uprościć, okazało się że lepiej poprawić glyphy.
W dalszym ciągu uważamy że fajnie byłoby dodać element dalszego rozwoju postaci, jednak musielibyśmy być przy jego wprowadzaniu bardzo ostrożni. Nikt nie chce zobaczyć czegoś, co nie wykorzystuje całkowicie swojego potencjału. Jeśli uda nam się wymyślić coś co się nam spodoba, spróbujemy wprowadzić to w przyszłości.
Ogromną rolę w tworzeniu gier odgrywa diagnoza - musimy wiedzieć kiedy coś jest dobre, kiedy wymaga tylko kilku poprawek, lub kiedy nie ma nadziei... przynajmniej w danym momencie. Istnieje niewiele elementów World of Warcraft które od razu porzucamy. Wiele z nich trafia do swoistej poczekalni, potem raz na kilka miesięcy zbieramy się aby pomyśleć nad czym będziemy pracowali w następnej kolejności.
Na szczęście jednym z plusów pracy w Blizzardzie jest to, że nie musimy wydać produktu aż nie postanowimy że jest on gotowy. Departament marketingu pracuje z nami nad grą, ale zdaje sobie sprawę że to kiedy gra jest skończona, zależy wyłącznie do teamu. Nie pozbyliśmy się tego elementu ponieważ brakowało nam czasu. Zrobiliśmy to ponieważ nie uważaliśmy że był on wystarczająco dobry. Wciąż podoba nam się ten pomysł i jeśli uda nam się rozwiązać kilka problemów, możliwe że powrócimy do niego w przyszłości.
Kolejny element który rzekomo zniknął z Cataclysm to talenty gildii. Jednak ta część najnowszego dodatku jedynie zmienia formę w jakiej się pojawi - zamiast wybieranych talentów, z każdym poziomem gildia otrzyma odpowiedni bonus. Poniżej wypowiedź Ghostcrawlera w tej sprawie:
Cytat:
Wydaje mi się że to bardzo częsty problem. Wiele osób skupia się na "usunięciu talentów gildii" bez zwrócenia uwagi na to, co oferujemy w zamian.
Wyobraź sobie że jesteś kapłanem. Niektóre z twoich zaklęć są talentami, jak na przykład Penance czy Circle of Healing. Jeśli zdecydujesz się wybrać to drugie, nie będziesz miał wystarczającej ilości punktów na Penance. Drzewka talentów polegają na podejmowaniu decyzji. Jednak wiele umiejętności zdobywasz w czasie osiągania kolejnych poziomów, jak na przykład Prayer of Mending czy Mass Dispel. Nie musisz podejmować żadnej decyzji aby je otrzymać, jednak musisz w to włożyć trochę wysiłku.
Gildiowe bonusy były kiedyś talentami. Teraz są to bardziej umiejętności otrzymywane za zdobywanie poziomów. Obecnie nazywamy je bonusami a nie talentami. Nie usunęliśmy żadnego contentu.
Są dwie kategorie nagród. Bonusy są rzeczami które zdobywa gildia. Jeśli dołączysz do wysokopoziomowej gildii, otrzymasz je natychmiastowo, ale jeśli ją opuścisz, od razu stracisz do nich dostęp. Są to pasywne bonusy, kilka zaklęć itd. Oprócz tego są także przedmioty które możesz kupić. Zachowujesz je kiedy opuszczasz gildię. Aby zniechęcić graczy do zmiany gildii, musisz nieco zainwestować aby móc je otrzymać. Oczywiście możesz opuścić gildię jeśli uznasz że wolisz być w innej.
Od jakiegoś czasu wiadomo że w Cataclysm ma pojawić się legendarna broń dla casterów. O tym czy będzie to dagger, oraz w której strefie raid się pojawi, wypowiedział się na forum Ghostcrawler:
Cytat:
Nie wydaje mi się, że zostało to potwierdzone, ale biorąc pod uwagę fakt że było u nas sporo prasy w zeszłym tygodniu, może coś się wydało.
W ostatnich dwóch dodatkach nie wprowadziliśmy legendarnej broni w pierwszym tierze raidów. Wydaje się że jest to zbyt szybko i nie ma takiego samego efektu w czasie kiedy wszyscy zmieniają przedmioty, z których korzystali w czasie zdobywania poziomów.
Zgadzamy się że nadszedł czas żeby casterzy coś w końcu otrzymali. Zdziwiłbym się jeśli byłby to sztylet [dagger] biorąc pod uwagę fakt jak bardzo nasi graficy lubią pracować nad takimi przedmiotami - mimo że sztylety w Warcraftcie są tak duże jak miecze w innych grach, wciąż pozostają relatywnie małe.
Przyjrzyjmy się także informacjom w kontrowersyjnej sprawie raidów wywołał sporą dyskusję wśród graczy World of Warcraft. O dokładnych przyczynach tej zmiany, oraz o podejściu Blizzarda do radowania napisał nasz ulubiony Ghostcrawler.
Cytat:
Wydaje nam się że sposób w jaki tworzyliśmy Wrath of the Lich King wymagał od graczy więcej raidowania niż ci mogli chcieć. Kiedy widzisz tego samego bossa dwa razy w tygodniu, nudzisz się daną walką o wiele szybciej.
Jeśli uwielbiasz raidować, tak jak wielu z nas, możesz zrobić alta i pójść drugi raz.
Co do ilości bossów, w Bastion of Twilight jest ich 5. Są również dwie dodatkowe strefy raid w pierwszym tierze i wspólnie oferują wystarczającą ilość bossów, będzie ich mniej więcej tuzin.
Niektórzy uważają że gracze powinni ponosić odpowiedzialność za to, że nie grają więcej niż chcą. Oczywiście zgadzam się z tym, jednak uważam że ze strony twórców gry, nie powinno się narzucać zbyt wielkiej presji. Nie chcemy żeby gra składała się z pułapek lub zachęt którym musisz się opierać. Chyba fajniej jest, jeśli wymagania jakie stawia gra są bardziej rozsądne. Zabijanie tego samego bossa dwa lub cztery razy (tak jak miało to miejsce w ToC) (...) nie jest dobrym rozwiązaniem. Tak samo jak nie było rozsądnym zmuszanie graczy do rozegrania setek Alterac Valley, aby ci mogli otrzymać rangę PvP.
Wiemy że jest wielu graczy którzy chcą robić strefy 10-osobowe, którzy czują się zmuszani do robienia 25-osobowych aby zdobyć lepsze przedmioty. Zdajemy sobie sprawę że osoby robiące strefy 25-osobowe, uważają że muszą robić także wersję 10-osobową. Rozumiemy że obie grupy graczy są sfrustrowane i męczą się - nie dlatego że nie lubią raidować, ale dlatego, że nie lubią robić tej samej strefy dwa razy w tygodniu, szczególnie biorąc pod uwagę fakt że obecnie wersja 10-osobowa nie jest wyzwaniem kiedy ma się przedmioty z 25-osobowej.
Pojedynczy lockout z tymi samymi przedmiotami dla wersji 10- i 25-osobowej oraz tygodniowy cap na zdobywane badge, rozwiązuje wszystkie te problemy. Tworzy jednak potencjalnie dwie niebezpieczne sytuacje. Gracze mogą przerzucić się na 10-osobowe strefy ponieważ są one łatwiejsze do zorganizowania. Chcemy tego uniknąć poprzez zwiększenie efektywności zdobywania przedmiotów w wersji 25-osobowej. Po drugie, gracze którzy lubią oba typy raidów tracą możliwość ich robienia na jednej postaci. Przykro nam. Jeśli jest to jakimś pocieszeniem, bossowie będą rozrzuceni w kilku strefach raid, więc możesz zrobić część w wersji 10-osobowej, a pozostałych 25-osobowej. Możesz także zdecydować się na robienie niektórych z nich altem.
Na sam koniec informacja na temat hard modes w Cataclysm:
Cytat:
Z pewnością zostaną one odblokowane bardzo szybko, może po pierwszym wyczyszczeniu strefy raid, albo nawet od samego początku. Wciąż zastanawiamy się nad tym elementem. W przypadku Lich Kinga były one nieco opóźnione, co miało związek z późnym wydaniem patcha, a my nie chcieliśmy żeby gracze musieli zbyt dużo raidować w okolicach świąt.
Spodziewałbym się także że gracze będą zbierali więcej przedmiotów z zadań z 85 poziomu, heroiców, oraz craftowanych zanim wkroczą do stref raid.

Autor dokumentu : Grzegorz "Sigmar" Sadziński
Aby zobaczyć link załóż konto:
zarejestruj sie


Ostatnio edytowane przez Siostra ; 10-09-2010 o 22:54
Siostra jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Warcraft III (historia) osadzona w World of Warcraft!by Sylvas POLECAM majorlpa Avalon Movies 9 09-23-2009 00:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

RANKING STRON. Darmowa reklama w internecie. Darmowe statystyki Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora. TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking.
Page generated in 0.07297 seconds with 9 queries