World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI

Jak zacząć
Wróć   World of Warcraft. Prywatny serwer wow. ENNUI > World of Warcraft > Cataclysm



Odpowiedz
 
LinkBack Narzędzia wątku Wygląd
REKLAMA

stare 07-07-2010, 23:03   aaa#1 (permalink)
Champion
Rival
 
Zarejestrowany: May 2009
Postów: 33
Siostra is on a distinguished road
Domyślnie Zmiany w Talentach !!

Dziś Blizzard postanowił zaskoczyć wszystkich prezentując całkiem nowe podejście do drzewek talentów. Zmiany są naprawdę fundamentalne, dlatego zachęcamy wszystkich do uważnej lektury. Poniżej przedstawiamy tłumaczenie posta Zarhyma na ten temat:

Cytat:
Kiedy po raz pierwszy ogłosiliśmy nasze plany wobec drzewek talentów w czasie BlizzCon 2009, jednym z naszych głównych celów było usunięcie niektórych nudnych i "obowiązkowych" pasywnych talentów. Wspomnieliśmy wówczas, że chcemy aby wybór dokonywany przez gracza był ciekawszy i o wiele bardziej znaczący. Ostatnio nasze serwisy fanowskie wypuściły informacje na temat drzewek talentów druida, kapłana, szamana oraz łotrzyka. Z komentarzy jakie otrzymaliśmy po tych zapowiedziach, oraz na podstawie opinii z alpha testów wynika że drzewka te nie odzwierciedlały założeń które były omawiane w czasie BlizzConu. To zgadza się z naszymi odczuciami które mieliśmy już od jakiegoś czasu; system drzewek talentów nie rozwijał się dobrze odkąd zwiększyliśmy maksymalny poziom powyżej 60. W nadchodzącym buildzie bety pokażemy przerobione wszystkie 30 drzewek talentów.


Wizja drzewek talentów

Cytat:
Jedną z podstaw w filozofii tworzenia gier w Blizzardzie jest "skoncentrowana świetność." Wolimy mieć proste rozwiązanie z dużą głębią, niż skomplikowane lecz płytkie. Celem na Cataclysm pozostaje wciąż usunięcie wielu pasywnych (lub głupich) talentów, jednak nie wydaje nam się to możliwe przy obecnym rozmiarze drzewek. Aby rozwiązać ten problem, wszystkie drzewka zostaną zredukowane do 31-punktowych talentów. Biorąc pod uwagę tę zmianę, musimy się upewnić że są one otrzymywane w odpowiednim tempie, dlatego zredukujemy ogólną liczbę punktów talentów oraz szybkość z jaką są one zyskiwane w czasie zdobywania poziomów.

Dzięki temu będziemy mogli się upewnić że w każdym drzewku są unikalne talenty, w szczególności takie które dają nowe umiejętności, zaklęcia, czy mechaniki. Wciąż będzie miejsce na fajne talenty oraz wybór gracza, jednak możemy wiele wyciągnąć z pojedynczego drzewka. Założeniem nie jest to aby ograniczyć wybór gracza, lecz sprawić, że będzie on o wiele bardziej znaczący. Twoja rotacja nie ulegnie zmianie ani nie stracisz fajnych talentów. To co się zmieni to uzupełniające talenty które musiałeś wziąć aby wybrać fajny talent, lub większość talentów które dotychczas wymagały 5 punktów.

Przyglądamy się także wielu obowiązkowym talentom PvP, redukującym spell pushback lub skracającym różne efekty. Mimo że zawsze będą spece PvP i PvE, chcielibyśmy aby różnica między nimi była nieco mniejsza, tak żeby gracze nie czuli się zmuszeni na wykorzystanie drugiego talent speca na build PvP.


Pojawienie się specjalizacji

Cytat:
Chcemy sprawić żeby drzewka talentów skupiały się na określonym typie rozgrywki. Pierwszy punkt który wydasz w drzewku będzie bardzo istotny. Jeśli zdecydujesz się na Enhancement, chcemy abyś od razu czuł się jak Enhancement szaman, a nie dopiero za 30 punktów. Kiedy drzewka zostaną odblokowane na 10 poziomie, zostaniesz poproszony o wybranie specjalizacji (na przykład czy chcesz być wojownikiem Arms, Fury, lub Protection) zanim wydasz pierwszy punkt. Dokonanie tego wyboru wiąże się z określonymi korzyściami, włączając w to otrzymanie pasywnych bonusów które pomogą w wykonywaniu określonej roli, oraz umiejętność która zwykle była zakopana głębiej w drzewku. Te umiejętności oraz bonusy są dostępne tylko kiedy wybierasz dane drzewko. Każde z nich posiada unikalną aktywną umiejętność oraz pasywne. Wśród tych drugich są między innymi bonusy do obrażeń, na przykład 20% obrażeń typu Fire dla maga Fire, lub zwiększenie zasięgu zaklęć dla casterów, do bardziej interesujących takich jak regeneracja rage dla wojowników Arms (podobna do Anger Management), Dual-Wield Specialization dla wojowników Fury i łotrzyków Combat, oraz umiejętność korzystania z dwóch broni dla Enhancement szamanów.

Początkowy wybór drzewka odblokowuje aktywne umiejętności które są bardzo istotne dla określonej roli. Naszym celem jest wybranie zaklęć, które pozwolą na zdefiniowanie speca znacznie wcześniej niż dopiero po dotarciu do talentu zakopanego głęboko w drzewku. Na przykład posiadanie przez szamana Enhancement Lava Lash oraz Dual-Wield sprawi że będą oni się od początku czuli jak Enhancement. Innymi umiejętnościami które definiują rolę, jakie gracze mogą otrzymać na 10 poziomie są między innymi: Mortal Strike, Bloodthirst, Shield Slam, Mutilate, Shadow Step, Thunderstorm, Earth Shield, Water Elemental, oraz Penance.


Wybieranie talentów

Cytat:
Drzewka będą posiadać około 20 unikalnych talentów zamiast dzisiejszych (około) 30, a z wizualnego punktu widzenia będą przypominały te z oryginalnego World of Warcraft. Talenty 31-punktowe będą na dobrą sprawę tym samym co zaplanowane obecnie jako 51-punktowe. Wiele nudnych lub bardzo specjalistycznych talentów zostanie usuniętych, jednak nie chcemy pozbyć się niczego co może mieć wpływ na rotację. Chcemy utrzymać te które wpływają na obrażenia, leczenie, oraz przeżywalność ale dodać także wiele darmowych pasywnych bonusów które otrzymasz wraz z wyborem specjalizacji.

W czasie zdobywania poziomów otrzymasz 1 punkt talentów co mniej więcej 2 poziomy (41 punktów na 85 poziomie). Naszym celem jest naprzemienne zdobywanie nowych umiejętności klasowych oraz punktów talentów w czasie levelowania. Kolejną istotną zmianą jest to, że nie będziesz mógł wydać punktów w innym drzewku do czasu aż wybrałeś 31 w twojej głównej specjalizacji. W czasie zdobywania poziomów będzie to możliwe na 70. Wybranie specjalizacji powinno być istotnym wyborem. Chcemy się upewnić, że nowi gracze zrozumieją to jak ważne jest dotarcie do samego dołu speca, zanim otrzymają możliwość wyboru talentów z innego drzewka. Chcemy zachować dual-specialization oraz możliwość respecowania aby gracze nie czuli się ograniczeni swym wyborem.

Prawdziwe Mastery

Cytat:
Oryginalne bonusy Mastery które gracze mieli otrzymać w zależności od tego jak wybierają swoje talenty, zostaną zastąpione automatycznymi bonusami przy wyborze specjalizacji. Te pasywne umiejętności posiadają stały procent i nie planujemy aby skalowały się one wraz z wydanymi talentami w drzewku. Bonus mastery unikalny dla każdego drzewka będzie pochodził ze statystyki Mastery, którą można znaleźć na wysokopoziomowych przedmiotach, a samo Mastery będzie pasywną umiejętnością której można się nauczyć od trenerów na 75 poziomie. W większości przypadków statystyka Mastery będzie taka sama jak to ogłosiliśmy wcześniej w tym roku. Będzie ona mogła zostać ulepszona poprzez zbieranie przedmiotów z Mastery Rating.


Podsumowanie

Cytat:
Kiedy gracze zdobędą 10 poziom, otrzymają podstawowe informacje na temat trzech dostępnych specjalizacji, a następnie zostaną poproszeni o wybranie jednej z nich. Następnie mogą wydać swój punkt talentów. Pozostałe drzewka zostaną zaciemnione i nie będą dostępne do czasu aż zostało wydanych 31 punktów w wybranej specjalizacji. Postać otrzyma aktywnością umiejętność, oraz jeden lub więcej pasywnych bonusów po wybraniu odpowiedniego drzewka. W czasie zdobywania poziomów, na zmianę będą otrzymywać punkt talentu, lub nową umiejętność. Drzewka będą 31-punktowe i każdy kolejny talent będzie istotny i bardziej ekscytujący niż miało to miejsce w przeszłości. Kiedy zostanie wydany 31 punkt (na poziomie 70), pojawi się możliwość wydawania punktów w pozostałych dwóch drzewkach. Kiedy gracze wkroczą do lokacji 78+ w Cataclysm, zaczną spotykać na swej drodze przedmioty z nową statystyką, Mastery. Kiedy nauczą się umiejętności Mastery od trenera, otrzymają bonus w zależności od drzewka w którym się specjalizują.



Zdajemy sobie sprawę z tego jak istotne są to zmiany i wciąż są szczegóły które musimy dopracować. Wydaje nam się jednak, że pomogą one nam w zrealizowaniu pierwotnych założeń dla klas w Cataclysm i jesteśmy pewni że zapewnią one znacznie lepszą rozgrywkę.

Ostatnio edytowane przez Siostra ; 10-09-2010 o 22:53
Siostra jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-07-2010, 23:37   aaa#2 (permalink)
Grount
Challenger
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: świętokrzyskie
Postów: 5
SebastianOrf3 is on a distinguished road
Wyślij wiadomość poprzez Skype™ do SebastianOrf3
Domyślnie

Na wowheadzie Blizz już wprowadził próbne drzewka talentów
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

.
Trochę mnie dziwi że nadal są niektóre talenty typu 2% większy dmg
SebastianOrf3 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-07-2010, 23:49   aaa#3 (permalink)
Scout
Challenger
 
Avatar Don_Mojok
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Skąd: Wołomin
Postów: 5
Don_Mojok
Domyślnie

Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie


Tu macie super filmik pokazujacy nowe tereny : )
Don_Mojok jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-08-2010, 02:01   aaa#4 (permalink)
Blood Guard
Rival
 
Zarejestrowany: May 2008
Postów: 37
Rumbum is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Nie podoba mi sie zasada ze mozna rozpoczac nowe drzewko dopiero jak bedzie sie mialo 31 talentow w podstawowym. Sporo czasu w TBC gralem specem 40/0/21 nie biorac topowego talentu z disc. Jak chca zeby ludzie brali topowe talenty niech je robia bardziej atrakcyjne. Jedyne co to zmieni to expienie.

Tak swoja droga widzicie jak Blizz dba zeby expienie bylo jak naj atrakcyjniejsze.
Rumbum jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-08-2010, 10:54   aaa#5 (permalink)
Lieutenant General
Duelist
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Skąd: The Fade
Postów: 17
Tilval has a little shameless behaviour in the past
Domyślnie

31 to nie 51. Do topowego jest jeszcze 20 punktów. :P
Tilval jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-08-2010, 12:41   aaa#6 (permalink)
Blood Guard
Rival
 
Zarejestrowany: May 2008
Postów: 37
Rumbum is an unknown quantity at this point
Domyślnie

Tak ale jak bede chcial wrzucic 21 w inna szkole to nie moge. Niby co jest złego w buildach hybrydowuch? Im wieksza roznorodnosc buildow tym bardziej urozmaicona gra i tym ciekawsza. Mysle że Blizz robi krok w złą stronę, znowu troche upraszcza gre zeby amerykanskie NEO kidy mogly ja ogarnac. 75 punktow do wydania weź to skumaj człowieku
Rumbum jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-08-2010, 15:48   aaa#7 (permalink)
First Sergeant
Challenger
 
Zarejestrowany: Jun 2010
Postów: 11
mistification is on a distinguished road
Domyślnie

Cytat:
Napisał Rumbum Zobacz post
Tak ale jak bede chcial wrzucic 21 w inna szkole to nie moge. Niby co jest złego w buildach hybrydowuch? Im wieksza roznorodnosc buildow tym bardziej urozmaicona gra i tym ciekawsza. Mysle że Blizz robi krok w złą stronę, znowu troche upraszcza gre zeby amerykanskie NEO kidy mogly ja ogarnac. 75 punktow do wydania weź to skumaj człowieku
I żebyś Ty ją mógł ogarnąć

Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie



Full s8 itd, 1300 w disci/frost:0
mistification jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-08-2010, 19:42   aaa#8 (permalink)
Grount
Challenger
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: świętokrzyskie
Postów: 5
SebastianOrf3 is on a distinguished road
Wyślij wiadomość poprzez Skype™ do SebastianOrf3
Domyślnie

Patrzałem jak to się ma z talentami u shadow priesta. To patrząc to pokazywane jest bonus tylko z jednego drzewka talentów shadow jak się w niego daje.Spel damage, Spel crit, Shadow orb damage. Jak dałem talenty w disc to nic się nie zmieniało dopóki disc nie było więcej niż w shadow. Bonusy się zmieniły na Healing, Meditation i Absorption. Jak miałem build holy/disc to się 2 bonusy nakładały. I teraz mam sentyment. Jeśli mam build shadow/disc przypuśćmy 21/0/55 to bonusy z disc mam ale ich nie widze, czy ich nie mam.
W sumie to dając w full shadow mam Spell Damage: 8.01%, Spell Crit: 8.01%, Shadow Orb Damage: 20.05% to lepiej mi wychodzi niż dając kombinacje shadow/disc. Ale trzeba poczekać jak to rozpracują.


Cytat:
Napisał Rumbum Zobacz post
Sporo czasu w TBC gralem specem 40/0/21 nie biorac topowego talentu z disc.
:O też miałem kiedyś taki build, szło się po silence i mind fly do shadow i resztę do disc. Miałem taki build ale przez miesiąc po wyexpieniu postaci. Śmiali się ze mnie że żaden prist taki nie nosi, jak już to shadow/disc. Musiałem zmienić.
SebastianOrf3 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Jak w talentach u maga? arti53 Mage 9 10-06-2007 12:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Page generated in 0.10300 seconds with 10 queries